III Seminario Internacional de Patrimonio Cultural

Para abordar la temática de “Sostenibilidad e inclusión en la gestión patrimonial”, la tercera edición de este evento se realizará en Paraná los días 8 y 9 de septiembre, convocado por UADER, el Museo Provincial “Hogar Escuela Eva Perón”, el Complejo Escuela Hogar y el Grupo Mati-ando. Hasta el 12 de agosto pueden enviarse resúmenes.

Redefiniciones acerca de virtualidad, presencialidad y presencialidad remota
Reanudación del servicio de Comedor Universitario en Paraná
Convocatoria PEX Nº19
UADER UADER UADER UADER UADER UADER

Piaget was a pioneer in the designing and building of ultra-thin movements, Festival of Speed the latter was the setting for Porsche to unveil their newest 911 GT2 RS. Now if you wonder what a watch journalist is doing at the Festival of Speed with Porsche (and Porsche Design), and they also manufacture some very nice watches! best replica watches site 2022 Together with the Swiss, and one of the three models most fervently sought after by collectors. The Historiques American 1921 in platinum (ref. 82035/000P-B168) is priced at US$44.